Co możemy uzyskać mając Wirtualny Spacer 3D?

 

W jaki sposób przedsiębiorcy wybierają miejsca i przestrzenie projektowe.

Ta nowa technologia może w niedługim okresie czasu całkowicie zmienić kształt handlu detalicznego

W porównaniu do dzisiejszego świata fizycznego przyszłości będzie planowana bez większych problemów. Będzie ona rozwijana metr po metrze, dzięki uruchomieniu skanowania 3D  z wykorzystaniem między innymi takich technologii jak Matterport, Fantasmo, Deepmap, Velodyne Lidar i Netradyne.

Wirtualny spacer 3D oraz oraz skanowanie 3D (zwane również jako odwzorowanie przestrzeni lub rzeczywistości rozszerzonej) to technologia, która rzutuje dwuwymiarowy lub trójwymiarowy obiekt do rzeczywistości wirtualnej z wykorzystaniem skanowania przestrzennego. Potencjalne przypadki użycia są szerokie, aspiracyjne i obejmują również bezpieczeństwo publiczne, planowanie urbanistyczne, ubezpieczenia, przedsięwzięcia artystyczne oraz wszelkiego typu usługi, handel i sprzedaż detaliczną.

To dlatego setki milionów z funduszy venture są inwestowane oraz trafiają do tego sektora. Ze wszystkich przypadków użycia tej technologii handel detaliczny może być najbardziej opłacalny.

Technologia ta jest tak nowa, że ​​trudno jest znaleźć publicznie przypadki jej pełnego wykorzystania, mimo że potencjał skanowania 3D jest ogromny.

 

Idąc dalej, oto 6 sposobów na wykorzystanie wirtualnego spaceru 3D oraz skanowania 3D

1. Przemyślanie projektów sklepów

Ta przestrzeń już wykorzystuje dane footfall do strategicznego decydowania o tym, gdzie otworzyć sklepy. Wkrótce będzie można wykorzystać technologię skanowania 3D do decydowania o nowych lokalizacjach sklepów, a także do ich ponownego wyobrażenia jako obiektów innowacyjnych.

Będzie można zobaczyć, jak kupujący poruszają się po sklepie na poziomie szczegółowym, i można będzie łatwo konceptualizować sposób optymalizacji przestrzeni. Pomysły te stworzą lepiej ulokowane ekspozycje produktów i umiejscowią przymierzalnie, w których ludzie będą mogli je łatwo znaleźć. Detaliści będą mogli również udostępniać sklepy osobom niepełnosprawnym, analizując do centymetra, czy przejścia między sklepami, krawężniki i rampy zostały zaprojektowane na tyle dobrze, aby każdy mógł łatwo korzystać z mobilności.

 

2. Poprawa zwrotu z inwestycji w kampanie

Co więcej, materiały te można wykorzystać do modelowania 3D, aby oferować interaktywne mapy sklepów dla klientów i pracowników.

Mapy te mogą być na ekranie dotykowym w sklepie lub w aplikacji mobilnej. Przedstawiciele sklepów będą pomagać klientom bardziej efektywnie, a aplikacja oparta na mapach 3D może pomóc szkolić pracowników w zakresie tajników sklepu i lokalizacji jego produktów.

W aplikacji mobilnej interaktywna mapa może również przenosić produkty z półek, tworząc zakładkę dla sklepów z reklamami. Dzięki technologii odnajdywania drogi sprzedawcy mogą kierować klientów do miejsca, w którym dokładnie znajduje się oferowany produkt.

Lepsza nawigacja po sklepach zapewni lepsze współczynniki konwersji dla reklam mobilnych, cyfrowych i tradycyjnych.

3. Tworzenie lepszego CX

Historycznie domy towarowe korzystały z dwuwymiarowych map sklepów, które, szczerze mówiąc, nie zawsze były pomocne. Wirtualizacja sklepu zmieni to na zawsze. Dzięki wycieczce 3D dane mobilne będą bardziej wyrafinowane i przydatne.

A ponieważ parkowanie jest zawsze problemem dla większości kupujących, zwłaszcza w weekend, taka wirtualna mapa 3D oparta na lokalizacji może również zawierać kanał danych parkingowych w czasie rzeczywistym, dzięki czemu klienci będą wiedzieć, gdzie mogą znaleźć miejsce na swój samochód.

 

4. Przyzwyczajenia i różnice behawioralne klientów

W szczególności ciągi komunikacyjne w sklepach zyskają znaczące korzyści operacyjne dzięki spacerowi 3D. Po zoptymalizowaniu układu jednego sklepu można przetestować go w innych lokalizacjach. Można opracować jeden projekt pasujący dla wszystkich lub można odkryć, że niektóre układy działają lepiej na południu niż np na północy kraju.

5. Połącz realny świat z VR rzeczywistością wirtualną

Dodatkowo, wirtualny spacer 3D połączy fascynującą rzeczywistość wirtualną i prawdziwe życie. Niezwykle nowatorskim przykładem jest Fashion Nova, sprzedawca DTC, który korzysta z mapowania 3D w celu połączenia realnego świata z VR. Aplikacja na smartfony pozwala kupującym przenosić zarówno wirtualne przedmioty, jak i produkty fizyczne na rzeczywisty obiekt fizyczny, taki jak stół z wideo w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem aparatu telefonu. Funkcje te umożliwiają kupującym zakładanie strojów poprzez mieszanie odzieży fizycznej i wirtualnej.

 

6. Wskazując na przyszłość handlu detalicznego

Prosta sprzedaż detaliczna zmienia się radykalnie, łącząc fizyczne i cyfrowe doświadczenia. Na przykład ruch DTC rozpoczął się w Internecie, ale ostatnio pojawił się szum ze wszystkimi sklepami z nowymi markami.

Rzeczywistość 3D może pomóc detalistom otworzyć sklepy w odpowiednim miejscu dzięki odpowiednim układom sklepów i wzmocnić ROI, wypełniając lukę między handlem mobilnym a handlem tradycyjnym. Technologia ta podkreśla moc danych lokalizacyjnych, podkreślając przyszłość, o którą słusznie zabiegają technolodzy nastawieni na sprzedaż detaliczną. W pełni zrealizowane mapowanie 3D sprawi, że sposób interakcji z przestrzenią będzie bogatszym doświadczeniem.

Poznaj przyszłość reklamy cyfrowej 3D

06 czerwca 2019
Wirtualny spacer 3D klinika zdrowia

Oddział Kraków

3D KAMERA

Marcin Martyna

tel +48 506-003-447

http://3dkamera.pl/

 biuro@3dkamera.pl

 

 © 2018-2020 Realwalk3D  Grzegorz Duda - wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w tym serwisie są własnością naszej firmy oraz są chronione prawem autorskim.